BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 11 December 2011

Berus Gigi ku~

hey geng, aku nak share something ni.
hari tuh kan, aku bangun pagi, time tu nak g mana ntah lupe.
aku bangun dari tido lebih kurang kul 5.30 g2 mak aku kejutkan.
Aku pon bangun lha dari katil dalam keadaan "kemamai" sambil mengambil tuala 
dan terus menuju ke bilik air dengan keadaan mata aku separuh terbuka.

Masuk je dalam bilik air tu aku terus gantungkan tuala aku dan ambil berus gigi.
Untuk mengosok gigi lha buat apa lagi kalau aku amek berus gigi kan?
aku pon gosok lha gigi aku dengan keadaan ngantuk gitu.
Gosok punya gosok punya gosok tetibe mata aku rase gatal.
Then aku cuba lha gosok mata aku dengan belakang telapak tangan kanan aku
(tangan yg sedang pegang berus gigi) and tanpa aku sedar aku terhayunkan tangan aku
dan cuba untuk gosok gigi balik.
Then aku tengok tangan aku and cakap 'eh? where the hell is my tooth brush?'.
then aku tengok kiri tengok kanan and then dalam tak sedar aku cakap 'owh ada kat dalam
mangkuk tandas' .
Then aku berkate lam haty , 'WHAT THE F*%K!!'.
disebabkan mase tu aku nak cepat so aku berkumur je then mandi2 and keluar dengan muke -,-''.


Pengalaman aku sendirik ni bukan saja2 buad -,-
tu je yang aku nak share. bye :)

0 comments: